Archiv od 25.6.05 do 19.8.05
 

Odrážka

19.8.2005 - dnes jsou dvě nové aktualizace, upozorňuji že se musí jako vždy nainstalovat postupně obě dvě. Dvě jsou proto, byly mi po uzávěrce dodány další modely budov. Roman - Úvaly, Firlet - Pečky 58bptrat   59bptrat

Odrážka

12.8.2005 - Ke stažení nová aktualizace 57bptrat , kde jsou další práce na krajině z Kolína do Peček. Filret151 postavil modely vodárny v Pečkách a zastávku, podchod a cukrovar v Cerhenicích. V odkazech je nový link na stránky Davida Šíly věnované železnici a aktivitám do MSTS.

Odrážka

4.8.2005 - Stáhněte si opravný balíček zvukových souborů od Dejva. Jedná se o úpravu zvuků na lokomotivách 150/350, 460/560, 141 kontroler, nákladní vozy a traffic, také je v balíku oprava opakovače na 471. stahujte zde V sekci AktivityBP jsou dvě nové aktivity od Mikšiho a Švece. (z 30.7,. a 1.8.2005)

Odrážka
30.7.2005 - opravná aktualizace 56bptrat . Došlo k chybičce v databázi a jako na obrázku vpravo končili vlaky v úseku Brno - Blansko, přesněji v prvním tunelu za Blanskem. Musel jsem vykopat asi kilometr kolejí a položit znovu, ale to až po mnoha hodinách experimentování. Další problém nastal s novými zvuky. Tentokrát nic nevykolejilo ale hra zamrzala a posílala hráče rovnou k Billovi. A když to něco hlásilo, tak něco nesouvisejícího, například, že nemůže načíst tunelovou kolejnici, čímž to odvádělo od jádra problému. Já musel testovat jízdu se starým zjednodušeným kolejivem, s původními tunely a samá voda.

Otestujte a kdyby opět něco neladilo, dejte vědět. Snad to už bude OK.

Aktualizace obsahuje složku Activities, kde je v apk nákladní aktivita od Miksiho.

Kromě opraveného kolejiva jsou vyměněny tunelové portály a zdi za Třebovicemi

Odrážka
28.7.2005 -  nová aktualizace 55bptrat  Je zde opět mnoho novinek. Roman vytvořil balík tunelových tubusů a portálů, dal dohromady několik Forest (lesy) ze stromů od Trundy. Trunda poslal další stromy a pásy křovin a já to realizoval v úseku Kolín - Velim a Brno - Blansko. Při odjezdu z Brna Maloměřic do Králova Pole se trochu rozvodnila Svitava, jedná se o přechodný jev. Dodělal jsem zvukové značky na trati Pardubice - Praha. Dejv mi poslal další zvuky pro běžnou trať, ale ty budou předmětem až další aktualizace.
Odrážka
18.7.2005 - O víkendu se opět pracovalo na trati Brno - Blansko, kde jsem testoval další křoviny a stromy od Trundy. Roman vytvořil z Trundových stromů další skupiny lesů (Forest). Dále poslal další varianty skal a klasika, tunelové portály.Já jsem vše osazoval v úsecích Blansko - Adamov a Babice - Brno - Maloměřice. Doplnil jsem betonové zdi, zreguloval jsem kompletní tok řeky Svitavy, čímž jsem musel i upravit terén. Tunelové portály jsou už komplet Romanovy. Ještě zbývá vyladit úsek Adamov zastávka - Babice (od tunelu po tunel) Tam mi ještě chybí vhodné objekty a další typ opěrných zdí. Jinak na pražské straně se také pracuje. Roman pracuje na Vinohradských tunelech. Vymodeloval perfektní rozdvojení z dvojkolejného do dvou jednokolejných tunelů. Chce to vše hodně trpělivosti.

Aktualizace ještě tento týden nebude, jednak mám nějaké dodělávky (Brno Obřany - konečná tramvaje pod viaduktem je pod vodou - Svitava se trochu při regulování rozvodnila). Za další chci postavit trochu krajiny i na nových úsecích. Blanensko byl nácvik a dle potřeb se průběžně upravoval forest.dat. Včera jsem trať projel a našel jsem tam nějaké nedodělky. Něco je i vidět na screenu s návěstidly. Zapomněl jsem s vegetací na kopec v pozadí vlevo. Myslel jsem, že tam nebude vidět.

Odrážka

12.7.2005 - Stahujte novou aktualizaci 54bptrat. Má sice přes 22MB, ale také obsahuje hodně práce. Protažené koleje z Prahy hl. n. skrz tunely na Vršovickou a Smíchovskou stranu. Roman si vyhrál s tunelovými portály i tunelovými texturami. Michal vyhotovil objekty Kolín zastávka a objekty Praha Holešovice zastávka včetně několika přilehlých budov se stavědlem v Bubnech. Já vše zapracovával do trati. Úsek Maloměřice - Blansko prošel velkými krajinovými rekonstrukcemi, ale stále je tam ještě hodně práce. V Kolíně kromě zastávky jsem postavil nový most přes Labe, podjezd a trochu vegetace. Do Úval Roman dodal první vlaštovku a to rampu se skladištěm. V České Třebové jsou nové podjezdy (také model od Romana). Práce skutečně hodně, Ale stále je to vzhledem k rozestavěnému nepatrné procento.

Odrážka
Odrážka

30.6.2005 - Od Tonyho Formoso mám zastoupení k downloadům programu Trainstore. Verzi 3.2 stahujte v sekci Software Je tam několik jazykových verzí včetně Češtiny.

Odrážka
30.6.2005 - Stahujte aktualizaci 53bptrat . Je zde opět hodně novinek. Výstavba Prahy Libně, položení kolejí Vítkov - Praha hl. nádraží - Hrabovka. Hlavní nádraží, zde ještě nemáme halu, ale dokud nebudou koleje, tak ji nikdo nevymodeluje. Šířka haly by měla být kolem 80m a já s kolejemi jsem mírně přes. V MSTS to úplně přesně nelze. Dá se jezdit od 11 do 8. koleje. Do Hrabovky i na Vítkov.  Jižní zhlaví ještě není. Propojení Vítkov - Rokytka je o pár metrů sníženo a také je vybudováno depo na Vítkově. Další troškou do mlýna přispěl sobolew@interia.pl (obrázek vpravo) Vyřešil kolejivo, aby na nekoridorových tratích byly dřevěné a standartní betonové pražce. Takto je osazen úsek Letohrad - Ústí nad Orlicí - Brandýs nad Orlicí.

Aktualizace obsahuje i testovací aktivitu, jízda z depa Masarykovo do Hrabovky - Hlavní pro soupravu a rychlík přes Vítkov směr Zábřeh.Mělo by se to vše nainstalovat, pro případ je tam i apk.

Odrážka
Odrážka
Roman vyrobil tunelový tubus, aby vypadal dle reálu. Zatím se tubus musí osazovat ručně jako objekt.

Takto jsou osazeny. Tunel pod Bílou skálou v Holešovicích, na trati 260 Muzlovský tunel a téměř všechny tunely z Blanska do Bílovic nad Svitavou. Jednokolejné Novohradské tunely jsou teprve ve stadiu výstavby.

Krasíkovské tunely přeskinoval na koridorové sobolew@interia.pl

Od tohoto autora máme také sjednocené perony do jednoho objektu. ve velkých stanicích, aby se ušetřil jednak počet objektů a zbytečné polygony.

archiv od 25-1-2004 do 24-6-2005
archiv od 18-11-2004 do 25-1-2005
archiv od 6-7-2004 do 11-11-2004
archiv od 25-4-2004 do 30-6-2004

nahoru

 semora@semora.cz - tel: 519 411 559 -  mob: 602 595 837 ( pouze v provozní dobu )