Trať Kúty - Brno - Česká Třebová - Pardubice pro MSTS
archiv od 7.6.2004 do 11.11.2004

Odrážka 11.11.2004 - Od bp30 uběhlo hodně času, práce je tam také od té doby mnoho, tak zveřejňuji další aktualizaci 31bptrat.exe Pokud používáte mé aktivity, tak si stáhněte i aktivity.exe. Jednak jsou přizpůsobené aktivity úpravě kolejiště a také jsem konečně aktivoval předjíždění EC79 Csardas osobního vlaku za Modřicemi. CD servis pomohl tento osobní vlak narvat zpět před EC. Ale pozor, jelikož jsem dělal čistky v nepoužívaných souborech, tak se instalací Activities, Services, Paths a Traffic nejprve vymažou. Pokud máte vlastní nebo stažené aktivity z jiného webu, tak si tyto složky zálohujte. Jelikož už jsou pro tuto trať aktivity i na jiných webech, tak tuhle mazací funkci do budoucna zruším.  Pozor na aktivity od TN. R877 mám v balíku také, ale upravený pro můj Trainset. Takže ať se Vám to nenamíchá dohromady.
Odrážka 04.11.2004 - Dnes vydávám dílčí aktualizaci a to zbytek nočních budov, které v noci zbytečně zářily. Vše zpracoval Michal z Prahy stahujte zde . Hups, ještě Břeclav, díky za info Michale. Jelikož se jedná jen o objekty záměrně to nedávám do standartní instalačky, tuto aktualizaci když vynecháte, hra nebude vyhazovat chyby, ale příjdete o pěkné noční skiny. Archiv rozbalte a nakopírujte do složky v MSTS Routes a dejte "přepsat vše" textues.rar do textures trati (aby se nehádaly názvy). Aktualizace krajiny vydám nejdříve po neděli, zatím není čas to dostavět. Pokouším se mimo jiné narovnat schody v kolejích. V Heršpicích to asi nepůjde, dynamická kolej se točí na druhou stranu, než potřebuji, ale tam je rychlost 30 km/h. Ale srovnal jsem to v koleji u staniční budovy v Modřicích, tedy jsem musel u Milošovy aktivity 111 obnovit Paths vlaku hráče. Ale to jen tak na okraj. Já do hloubky možností dynamických kolejí pronikl až při stavbě kolejí z Chocně do Pardubic.
Odrážka 24.10.2004 - Miroslav Konečný (Mirec) dnes poslal novou pěknou aktivitu EC 78 Csardás v úseku ČT - Pardubice. S Traffic si opravdu vyhrál a potkáváte vlak za vlakem. Pardubice jsou plné vlaků, jezdí to tam jak na nádraží a divte se, hra nepadá!
Odrážka 22.10.2004 - trochu jsem upravil stránky. Aktualizoval jsem odkazy, v menu je nová rubrika, kde budou zveřejňovány aktivity uživatelů. Zatím je stránka v přípravě, jsou tam pouze materiály a screeny od autorů. Všechna vozidla upravuji do podoby trainsetu dostupného z CD mé trati.
Odrážka 20.10.2004 - dnes si můžete stáhnout další aktualizaci 30bptrat.exe. Soubor má velikost téměř 14 MB z důvodu, že je tam kolem 8 MB nočních textur od Michala z Prahy. Jinak co nového? Trať jsem prodloužil o dva km za Svítkov k Opočinku, v Pardubicích je od minule hodně postaveno. Svážné pahrbky, vyústění na Rosice, podjezdy mezi Pardubicemi a Pardubičkami, souběžné silniční komunikace. Nádraží v Uhersku, Moravanech, Kostěnicích a mnoho dalšího. Současně k tomu jsem aktualizoval aktivity.exe. Novinky, které poslal Mirec a Michael Nosek jsou zařazeny v tomto souboru. Jen jsem musel tradičně upravit consists k Trainsetu mému. Aktivitu Laborec jsem musel přizpůsobit úpravě kolejiště přes pahrbek v Pardubicích a vlak hráče jsem prohnal několika odbočkami, jelikož tento rychlík má velmi volné jízdní doby. Jinak upozorňuji, že tahle aktivita je náročná na HW počítače. Proto pravidelně hru ukládejte. Mirec poslal k aktivitám i screeny, je to na samostatnou stránku, ale nestíhám. V budoucnu to dám nějak dohromady.
Odrážka 16.10.2004 - včera ku příležitosti veletrhu Invex v Brně se sešlo několik  nás aktivních a nadšených pro MSTS od Bratislavy až po Lovosice v příjemné hospůdce. Na větší foto zleva:
Odrážka
Marian Šimo (webový prostor pro MSTS), Tax, Pikku, Ondra J a T.    Moje maličkost je na menším obrázku vpravo. Projednali jsme     webový prostor jak  pro downloady, tak pro umístění stránek, přemýšlím i o vlastní doméně. Někteří jsme představily novinky ze     své tvůrčí dílny, probralo   se, co je třeba v MSTS vytvořit za modely, kam postavit další   koleje mé trati, atd.
Bylo to příjemné posezení a není vyloučeno, že by se v budoucnu podniklo něco většího pro širší veřejnost . Uvažoval jsem o Hustopečích v Hotelu Centro, kde jsou příznivé ceny, salonek pro uzavřenou společnost, projektor a plátno pro prezentaci novinek MSTS z notebooku. Nevýhodou je pouze horší vlakové spojení.

Odrážka 11.10.2004 - opět jedna mezinárodní ostuda, která má původ v trati 024 od PaV, jedná se o dva soubory lanrampa.s a leramp.s, který má uvnitř zkomolené směrování na soubor Aanrampa.ace. Směrování funguje pouze v českých Windows a jiné Windows tuhle zkomoleninu neidentifikují. Opravná záplata je zde: Breclav_Praha.rar  Aanrampa.ace po překopírování záplaty smažte. (Tento odstavec je dnes opraven, protože v Shapes chyběl leramp.s)
Odrážka 5.10.2004 - večer. Aktualizace jsou ke stažení. 28bptrat.exe a 29bptrat.exe s nočními objekty od Michala z Prahy.
Odrážka 5.10.2004 - do zítřka vydám další aktualizaci, kde je poopraveno avizované zhlaví v Pardubicích, návěstidlo v Zámrsku, dále se i hodně nového postavilo. Prošel jsem úsek z Ústí do Uherska. Nádraží, podjezdy, další srovnání terénu, dostavěna Choceň a doplněny skalní objekty. Tedy celý kaňon do Chocně, ale i jinde, kde jsou skály. I okolí Blanska, atd. Michal z Prahy poslal noční textury některých nádražích. Jelikož jsem dnes rozesílal CD, tak noční objekty budou jako samostatná aktualizace, tedy budou dvě po sobě.
Odrážka
K novinkám i patří tři screeny pod psem na M131, které jsem nahradil za aktuální. Také si všimněte, že přemostění kaňonu už jde mírně šikmo, jako ve skutečnosti. Aktualizaci aktivit ještě nemám dokončenou. Vydržet.
Odrážka 29.9.2004 - Nová aktualizace, prodloužení trati z Ústí nad Orlicí do Pardubic.
Odrážka 27.9.2004 - Práce na úseku Pardubice Svítkov - Pardubice - Choceň jsou v plném proudu, tak aby se tam do pozítří dalo už jezdit. Krajina bude ještě kompromisní, to bude na víc aktualizací. Včera jsem jako odreagování projezdil poslední letošní den provozu Břeclav - Lednice. Vše je zdokumentováno, v modelu budu muset změnit sklonové poměry trati, je tam stoupání z Lednice  Rybníky až 14 promile. Mému psu Dagovi se Hurvínek  M131 tak líbil, že jej chtěl i řídit.
Odrážka
Odrážka
Zveřejňuji výsledek snažení vymodelovat kaňon po bývalém tunelu za Chocní. Snad se to trochu podobá realitě. Zde nepomohlo žádné zarovnávání terénu, ale každý čtvereček skály jsem musel vytáhnout do výšky ručně. Do budoucna by to chtělo originál zídku s klenutím, možná i objekt žulových bloků, ale nechci to přehánět kvůli FPS.
Odrážka 19.9.2004 - Pikku mi včera poslal skiny na Ondrův model, potřeboval jsem originál, který jezdí do Hustopečí. Stroj jsem nafotil, Pikku předvedl výkon a takhle to dopadlo. Ke stažení v Downloadech. Práce na trati pokračují na plný výkon. Momentálně zápasím s kaňonem bývalého tunelu u Chocně. To je poslední horská část trati, další úseky směřují do polabských rovin. Tam by práce mohly postupovat rychleji. Také jsem dostal nějaké nové návrhy na vzhled stránek, nechci se nijak unáhlit, ale první fáze přeměny je přesun starších příspěvků do archívů podle data, protože omezit obrázky z první stránky...téměř každá objednávka této trati byla na základě screenů. Kdo jen brouzdá po internetu, tak většinou otevře první stránku, která se načte a pokud jej nezaujme, jde jinam.
Odrážka
Miroslav Konečný zaslal opět další aktivitu včetně několika screenů. Aktivity zveřejním v nejbližší době, zatím je pro mě prioritní dát dohromady oblast krajiny kolem Chocně, abych mohl vydat i aktualizaci trati. Prosím o chvíli strpení.

Odrážka 12.9.2004 - o víkendu jsem se dostal k pracím až dnes odpoledne a položil jsem dalších 9 km kolejí od Ústí nad Orlicí do Brandýsa na Orlicí. Kilometr za stanici. Do Chocně zbývají pouhé 4 km. Je to náročná práce, aby každý kilometrovník a oddílová návěstidla seděla na tom správném místě jak ve skutečnosti.
Odrážka 6.9.2004 - práce opět pokročily, tak zveřejňuji další aktualizaci 26bptrat.exe. Kdo si chce zajezdit v jedné aktivitě od Letohradu do Ústí, objet soupravu, jet opět v čele do České Třebové, tam odpojit a najet na soupravu jiného rychlíku zpět na Prahu, zase v čele vlaku, stahujte i aktivity.exe (bem2)
Odrážka
5.9.2004 - odpoledne. Jak jsem vyhrožoval, zajel jsem na kole do Lednice, abych mohl zkolaudovat svoji trať. No.. jak je vidět z prvního obrázku, 3. kolej musím trochu posunout a vysázet mezi 3. a 1. kolejí asi celkem 5 statných smrků. Nádražní budova má o patro méně a krásnou fasádu. Opravdu by stála za model do MSTS v originále. Jinak Hurvínek M131, který zde pravidelně jezdí by jako model také neměl chybu. Pak jsem se přesunul do Lednice - rybníky a také budu muset trochu udělat drobné změny. Terén vedle trati není v rovině, ale na mírném kopci a vlastní prostředí zastávky Lednice rybníky je nádherné. Tady můžete vyskočit z vlaku rovnou na houpačku a skočit do vody.

kliknutím zde se zobrazí další stránka s obrázky

Odrážka
5.9.2004 - v 11.12 tento vlak projel stanicí Šakvice. Myslím, těch 120 km/h tam mohl mít. Ale konstalace pro focení moc příznivá nebyla. Chtěl jsem fotit z druhé strany, ale právě hlásili osobní vlak od Brna, tak jsem neriskoval. Bylo zamračeno, tak protisvětlo nemělo hrozit. Ale hrozilo. Přesně v moment průjezdu vlaku vysvitlo slunce a pak opět zalezlo. Kdybych risknul foto jak jsem zamýšlel původně, byla by to taková fotka. Jinak ještě jela souprava se T 435, ale ta jela dříve a té jsem mohl pouze zamávat a vyfotit maximálně konce vlaku. A to jsem z Hustopečí do Šakvic hnal na kole šílenou rychlostí až 46km/h.

Kliknutím na obrázek se zobrazí další.

   
1.9.2004 - Tohle je zatím hudba budoucnosti. Pan Truneček nejen modeluje vynikající stromy, ale připravuje i stavebnici textur povrchu, abych za dlouhých zimních večerů z jednotvárně zabarvené krajiny na svém díle vytvořil krajinu malebnou, co nejbližší realitě. Je to přímo nádhera. Žádné pravidelné čtverce, ale políčka jak vymalovaná. Úkol to bude sice náročný na trpělivost, ale výsledek bude stát za to.
Odrážka 1.9.2004 - Na dnešek jsem připravil novou aktualizaci. Jedná se o prodloužení tratě z Břeclavi do Lednice. V Břeclavi jsem ještě na vlečce postavil triangl na otáčení lokomotiv. Vše simuluje aktivita viz obrázky níže. Upozornění! Pokud budete instalovat nové aktivity.exe, zálohujte si všechny soubory aktivit o které nechcete přijít. Instalátor nejprve vyčistí adresáře Activities, Services,Traffic a Paths (aby nevznikaly duplicity starých nepoužívaných souborů) Přebytečné consisty si musíte odstranit ručně. Dal jsem pryč vše, kde nebyly indexy souborů, jinak by v tom byl za chvíli nekontovatelný chaos.
Odrážka
V Lednici napojíte 4 nákladní vozy na kusé koleji a pokračujete do Břeclavi. Vozy odstavíte na vlečce, na trianglu se otočíte a v Břeclavi na kusém nástupišti na Vás už čeká souprava 830+3Bix na kterou najedete jako vlaková a jedete zpět tentokrát na Mikulov.
Odrážka 23.8.2004 - Aktualizoval jsem aktivity.exe . Dvě nové uživatelské aktivity od M. Konečného a T. Novotného a jí opravil a trochu upravil svoji BEM1.
Odrážka 19.8.2004 - Ke stažení je nová aktualizace 24bptrat.exe , kde jsou dostavěny Rudoltice, textury trávy od Trunečka, a spuosta dodělávek úseku Rudoltice - Ústí nad Orlicí. Z Ústí je finální vyústění trati 024, aktivita BEM1 je funkční jen s touto aktualizací. Dále si stáhněte aktivity.exe. jsou tam i aktivity uživatelů Miroslava Konečného, Tomáše Novotného a Miloše Stloukala, ne všichni mají své značky, takže do příště budou aktivity přeznačeny. Dále, kdo si stáhnul na Dejvových stránkách novou kabinu 362 a používá doslovné moje engy, tak pro správnou funkčnost si stáhněte a překopírujte trainset.rar (100kilo) , kde jsou všechny engy cd_362 a cd_363 směrované do nového cab362 včetně CD362168noc.eng, který je potřeba pro BEM1
Odrážka UPOZORNĚNÍ, cd_FalsOKD je přejmenován na okd_Fals (na upozornění uživatelů) Bez této změny Vám aktivity nebudou fungovat.
Odrážka 16.8.2004 - Odkazy downloadů vlaků jsou opět funkční, ale výhradně přes vzoreček hledaného vozidla. Přes víkend jsem dal trochu dohromady aktivity uživatelů a na trati jsem dostavěl nádraží v Rudolticích, povyměňoval jsem některé stožáry TV. V České Třebové jsem dodal nějaké budovy z druhé strany nádraží, doplnil jsem podmíněné stahovačky, předvěstníky do Rudoltic,..tedy nic moc, ale nemusí pršet, jen když kape. Aktualizaci vyhodím ven buď zítra nebo ve středu, současně aktualizuji aktivity.exe. U Ondrových 830 používám označení cd_830, csd_830, cd_Bix, csd_Balm (od Pikka, venku ještě není) Původní Bix, Btx jsem zrušil.
Odrážka 9.8.2004 - Těch překlepů bylo víc. Consists s 140 se vyskytuje i v testovací aktivitě Balt Orient, jestli ji má někdo na CD, tak si ji smažte. Poslední chybička je v aktivitě Šmelina, kde je mrtvý consists s původním značením vozů. V nejbližší době vydám aktualizaci, kde vše opravím. Současně vydám i další aktivity, které poslal M Konečný.
Odrážka 6.8.2004 - Došlo k překlepu v balíku aktivit. Smažte si prosím tyto consist: 
Odrážka 270_140osobni.con + 270_140_141rychlik.con (delete) jinak MSTS bude hlásit chybu. V Adresáři Jako útěchu si stáhněte oblohu   do trati od Ondry Janiše. Archiv rozbalte a nakopírujte do adresáře Breclav - Praha. Vypadá to supr. Svítání, soumrak, den i noc. Potom jet Bem je úplná pohádka. Další dobrá zpráva, na serveru je už kompletní trainset použitý v mé trati včetně kabin a zvuků. Chybějící vozidlo hledejte na
Odrážka ftp://msts.tyk0kso.sk/bpvlaky/ hledané vozidlo.rar  
Odrážka Hledané vozidlo=např cd_130.rar   
Odrážka 5.8.2004 - Ke stažení nová aktualizace 23bptrat.exe a pokud používáte mé aktivity, je nutné stáhnout aktualizované aktivity.exe . V consists jsou přepsány názvy některých vozů.Jsou nutné tyto úpravy:
1.Ve všech názvech smazat "vag" (původní např. csd_vagZ se změní na csd_Z)
2.Fals_cd = cd_Fals
3.Gbkkqs = cd_Gbkkqs
4.Gbkkqs3 = cd_Gbkkqs3
5.D_dbog2 = dr_dbog2
6.D_drsch = dr_drsch
7.Hbbins = sj_Hbbins
8.cd_FalsOKD = okd_Fals
Odrážka
3.8.2004 - Stavba pokračuje dál a myslím, že po takové dvoukolejné trati v MSTS ještě nikdo nejel. Jedná se o úsek Třebovice - Rudoltice v Čechách. Dále jsem dostavěl Ústí nad Orlicí a asi 2km směrem na Choceň (po první oblouk u Bezpráví). Kdo už má hotové nějaké aktivity, které zasahují za poslední vyhýbku v Třebovicích a v Ústí na Letohradské nástupiště, bude muset znovu definovat Paths. V těchto místech jsou koleje posunuty. Pražské nástupiště v Ústí je beze změn, jen manipulační kolej (5.) u skladiště je nepatrně posunuta kvůli vyhýbce na Choceňském zhlaví. Své aktivity jsem opravil a eventuelně prodloužil. Dále zavedu novou rubriku downloadů aktivit od uživatelů této trati.  Nějaké příspěvky už mám, jestli někdo další má něco vytvořeno, může poslat a rád je zveřejním.
Odrážka 28.7.2004 - Nyní jsem si dal od stavby trati chvilku pauzu, abych nabil baterky a měl energii k další tvorbě a věnoval se aktivitám. Složil jsem nějaké nové consists a dotvářím 17vozový Balt Orient. Chybí vozy DR (nouzově tam jsou DB) Budu muset poprosit PIKKA, aby něco naskinoval. Nejen vozy DR, ale i JŽ pro Meridian, atd. Pak udělat nějakou aktivitu z 80.let. Sice tyhle vlaky jezdily přes Havlíčkův Brod, ale byly i výluky a jezdilo se přes Třebovou, tam ES499 stáhla sběrače a Sergej na přípřeži odtáhl soupravu do Brna. V některých tunelech za Blanskem měly tyto vlaky maximální rychlost 10km/h. V obloucích samozřejmě 40km/h. Eventuelní novinky vozů budou v Downloadech
Odrážka
Odrážka 26.7.2004 - Aktualizoval jsem aktivity.exe . Jsou komplet přepracovány consists (názvy jsou zachovány). Doby, kdy byla jedna 363 jsou dávno pryč. Tak jsem se snažil vozový park více zpestřit jednak obsazením hnacích vozidel, pokud možno dle příslušného DKV a vozy dle aktuálního řazení. Předpokládám, že mnozí uživatelé mohou něco postrádat. Hledejte v katalogu na http://zelpage.goo.cz/fhavel pokud něco nenajdete, napište do diskuse a budu se snažit model dodat v downloadech . Ještě se chystám aktualizovat trainset.zip, který už není aktuální.  (adresáře + příslušné eng a wag soubory)
Odrážka 25.7.2004 - Vytvořil jsem novou aktivitu rychlíku BEM v úseku Ústí nad Orlicí - Brno - Kúty. Jelikož tento rychlík má v ČT pobyt 50 minut, tento čas se nabízí k tvorbě událostí. Rychlík Excelsior (obr1) mimořádně zastaví v UO a přímé vozy z Chebu do Bratislavy se na Bem přistaví už zde. Podle hodinek je vidět, že máme už pěkné zpoždění. Nejprve pojedeme pro vozy odstavené od rychlíku Excelsior, pak soupravu přestavíme na Letohradské nástupiště na soupravu Bem, odpojíme 163 na konci soupravy a po provedení zkoušky brzdy můžeme vyrazit směr Česká Třebová. Jaké čeká na trati další překvapení uvidíte až v aktivitě.  Zveřejním nejpozději zítra.
Odrážka
V adresářích cd_162 jsou lokomotivy 162020 a 162054. Lokomotiva hráče 363001. Vozy:  ZSSKvagB, zssk_B,Azsint zssk_A, pkp_ICE (Amz, Bmz) Také jsem předělal některé consists do aktuálního tvaru. (EC79) a vytvořil nové, ale v aktivitách zatím nepoužité: Antonín Dvořák, Slovenská strela a socialistický 17vozový Balt-Orient s ES499.0 - do kopce z UO se  rozjede na 100km/h asi na 6ti kilometrech. Tento expres sice jezdil přes Havlíčkův Brod, ale také jsem s ním párkrát jel odklonem přes Českou Třebovou. Tam dostal na přípřež Sergeje a mohlo se jet na Brno.
Odrážka 24.7.2004 - Chystám se zveřejnit aktualizované aktivity.exe. Ale došlo k některým změnám v Trainsetu. Snažil jsem se shromáždit řady lokomotiv, které po mých tratích skutečně jezdí a vyřadil jsem některé z druhého konce republiky. Aby nevznikly uživatelům problémy, dal jsem do downloadů stroje, které na dřívějších CD nebyly (CD z tohoto týdne už tyto změny obsahují). Kdyby někomu něco ještě chybělo, dejte vědět, doplním. Lokomotivy jsou bez kabin a zvuků, vše je přesměrováno do common.cab a snd.
Odrážka 22.7.2004 - Nová aktualizace 22bptrat.exe . Musel jsem vydat další aktualizaci z důvodu závažných chyb u některých německých objektů z aktualizace 19bptrat. Špatně nastavený parametr v sd způsoboval chybová hlášení v zimním provozu. Jsou tam i novinky. Jan Martínek poslal finální model estakády, viz obrázek níže. Je otexturovaný a vymodelováno zábradlí. Truneček dodal nové stromy, ...stahujte 3,7 MB
Odrážka 20.7.2004 - Nová aktualizace 21bptrat.exe Jsou tam všechny víkendové práce na nových úsecích, také je něco uděláno v Bílovicích nad Svitavou. Současně jsem aktualizoval aktivity.exe. Je tam jeden nový vláček 121 s několika Falls z Ústí do Vjezdové skupiny ČT. No a mašinka má co dělat. Více jak na 42km/h se do kopce nerozjede. 60 docílíte až v kolejišti České Třebové.
Odrážka 18.7.2004 - Tento víkend práce na tratích opět pokročily. Jan Martínek vyrobil originál model estakády za Dlouhou Třebovou. Provizorium je tedy rychle nahrazeno. Osadil jsem budovy od Ústí nad Orlicí až po Českou Třebovou, na šabloně od Tomiho jsem vyrobil dalších 30 cedulí názvů stanic a zastávek...
Odrážka

Odrážka
12.7.2004 - Nádraží v Ústí nad Orlicí určitě všichni uživatelé MSTS už znají z první české trati 024 od PaV. Po roce a půl je tohle nádraží v MSTS znovu aktuální. Tentokrát nepojedeme do Letohradu, ale je zajedeme si přes Českou Třebovou až na jih do Kútů, v budoucnu i směrem na Olomouc. Ale do Letohradu se v rámci této trati také brzy podíváme. V Ústí není dostavěno pražské zhlaví. Ostrý přestup na vlak do Letohradu nedovolil nafotit tohle zhlaví, příště.

Ale vše je něco za něco. V MSTS nelze koleje pokládat nekonečně a dostal jsem se ke kritické rovnoběžce, která prochází Dlouhou Třebovou.

 
Ze severu na jih je vše v pohodě, ale vlaky jedoucí z České Třebové na sever v tomto kritickém místě čeká nemilé překvapení, zmizí terén, stejně jako u Vysočiny. Zde je nutné hru uložit a znovu načíst. Další problém je ve smyčce v ranžíru Česká Třebová. Pokud sáhnete na vyhýbku na vjezdovém zhlaví, zamrzne počítač. Proto jsem smyčku zakončil ve vjezdové skupině a dál jsem trať popřerušoval pracujícími kopáčemi a hromadami hlíny. Ale dál se jezdí stejně jen cestou posunu. Tedy stahujte 20bptrat.exe
Odrážka 8.7.2004 - Konečně uzel Česká Třebová dostává svoji tvář. Koleje jsou položeny Dlouhá Třebová - Česká Třebová - Třebovice v Čechách, ale zveřejněníhodná je pouze východní část. Testovací bobina s osobní soupravou jede z Dlouhé Třebové, uhne přes Odjezdovou skupinu, dále přes Severní spojovací kolej se dostane do Vjezdové skupiny (správně se tam vjíždí po koleji úplně vpravo, na prvním obrázku, ale tahle kolej není ještě propojena). Odtud můžete jet buď kolejí uprostřed na Svitavy nebo po koleji vlevo na Olomouc. My jedeme na Olomouc.
Odrážka
Po prudkém stoupání se dostaneme do stanice Třebovice v Čechách. Zde pokud se pořádně nerozjedete, stoupání nevyjedete. Ale po této koleji se standartně pouze vjíždí.

Z odjezdové skupiny na Olomouc jede správnou cestou testovací 6tikolák s rajkama. Projede nad vjezdovou skupinou, lízne výhybnu Zádulka, podjede  trať na Brno a za chvíli se dostane do Třebovic v Čechách. Do neděle bych chtěl koleje dostavět do Ústí nad Orlicí, koleje v Odjezdové skupině,  trochu to uhladím, zprovozním návěstidla a vydám aktualizaci a budu posílat objednaná CD.

Odrážka 6.7.2004 - Tak už je rozhodnuto, kudy se bude dál stavět. Včera jsme byli sbírat dokumentace od Zábřehu na Moravě přes Třebovou, až do Letohradu. Za dnešek jsem postavil v MSTS Vjezdovou skupinu v České Třebové. Odtud propojení do Třebovic v Čechách, Zádulku a Severní spojovací kolej č.91 do Odjezdové skupiny. Ta je zatím v nezměněném stavu, ale dá se už odjíždět po 200. koleji (od úrovně Vjezdové skupiny, jak na Zádulku a Svitavy, tak obchvatem (podjezd u Zádulky) do Třebovic v Čechách. Je postavena i osobní trať Česká Třebová - Třebovice v Čechách včetně stanice. Koleje i svět končí za stanicí směr Rudoltice v Čechách. Screeny zveřejním, až to trochu zalesním. Pro dnešek už končím.
archiv od 25-4-2005 do 30-6-2004

nahoru

 semora@semora.cz - tel: 519 411 559 -  mob: 602 595 837 ( pouze v provozní dobu )